Fie că vorbim de nunți, botezuri, aniversări, petreceri private, corporate sau orice eveniment important din viața fiecăruia dintre noi, întotdeauna este important ca toate detaliile să se ridice la nivelul așteptărilor. Totuși cum faci să fii sigur că serviciul pe care îl dorești, este în ton cu dorințele tale?
1. Feedback
Trăim în era internetului și acesta este cel mai bun lucru care putea să ni se întâmple. Se spune că feedback-ul negativ circulă de 10 ori mai rapid decât cel pozitiv. De foarte puține ori se întâmplă ca în cazul unui feedback bun, clientul să posteze review-uri de mulțumire. Dacă vorbim însă de nemulțumiri, cel care le va avea, își va face cu siguranță timp să scrie câteva rânduri legate de experiența avută.
De aceea, apelați cu încredere la prietenul Google și căutați review-uri de la fiecare din furnizorii pe care doriți să îi contractați. S-ar putea ca de multe ori să descoperiți probleme la care nici nu vă gandeați.

2. Raportul calitate-preț
„Calitatea este cea care rămâne după ce este uitat prețul”. Nu te uita întotdeauna la preț, s-ar putea ca economia pe care o faci în primă fază să te coste mai mult în final. Cel mai important este să compari merele cu merele și perele cu perele.
Nu toate serviciile sunt la fel, chiar dacă în descrierea inițială sau în oferte sună foarte asemănător. De exemplu, în ceea ce privește o cabină foto, trebuie să iei în calcul tot pachetul: ce calitate a imaginii ți se livrează, cum arată set-up-ul, care este timpul de procesare al materialului, cum îți este livrat.
Să presupunem că închiriezi o cabină foto pentru un interval de 4h. Printr-o simplă formulă de calcul, un timp de procesare înjumătățit înseamnă de 2x mai multe imagini surprinse. Chiar dacă prețul inițial este cu 20% mai mare, în final, așa cum spuneam, este de fapt mai mic.
Evident, contează și restul detaliilor: cum va arăta set-up-ul cabinei, ce alte elemente ai incluse, care este tehnologia utilizată, ce cameră este folosită etc.
3. Păstrează standardul ridicat
Tu știi cel mai bine ce îți dorești de la evenimentul tău. De aceea, nu îți lăsa furnizorii să te convingă de faptul că nu ai nevoie de anumite lucruri/servicii.
În mod evident, experiența este importantă, dar și mai important este ca tu să filtrezi foarte bine toate informațiile pe care le primești și să utilizezi doar ce consideri tu că îți este util. În final este evenimentul tău, nu al furnizorului, iar dacă el nu îți poate oferi ceea ce tu îți dorești, înseamnă că nu este potrivit pentru tine. Încearcă să ieși în evidență, doar știm deja că oamenii sunt diferiți. Este ok să fii și tu diferit!
4. Alege echipe flexibile
„Avem două urechi și o singură gură”. De aceea este mai important să asculți dorințele clientului, decât să îi sugerezi ce să aleagă. Uneori ideile mărețe pot aduce rezultate neașteptate, chiar și pentru furnizori, care pot descoperi că pot face lucruri mai frumoase decât se așteaptă.
Este important să alegi o echipă care să te asculte și care este capabilă să implementeze orice idee, astfel încât participanții de la evenimentul tău să fie surprinși de realizările tale. Unic înseamnă special, nu te teme să fii diferit, s-ar putea ca rezultatul să te surprindă chiar și pe tine, într-un mod plăcut. Evident că părerea bazată pe experiență este importantă, dar flexibilitatea este cea care definește profesionalismul, dar și limitele fiecărui furnizor.
Dacă ai nevoie de o cabină foto 360 pentru evenimentul tău, nu ezita să ne contactezi.
Some of these include poses, expressions, and lighting that will add an elegant touch to your portraits.
It also has patterns that you can use to create your own fine art.
As important as facial expressions are, they don’t have to be featured in a portrait.